head_onas

SŁOWNIK DIGITAL MARKETINGU.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Digital Marketingu.

Google AdWords

BUDŻET
DZIENNY.

To średni dzienny koszt wyświetlania reklam przez Google AdWords, ustalony przez ciebie.


GOOGLE
ADWORDS.

Jest to płatny system reklamowy stworzony przez Google. Wyświetla reklamy oraz linki sponsorowane. Reklamy wyświetlane są zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i na różnych stronach partnerskich, które współpracują z Google.


GOOGLE
DISPLAY NETWORK.

To sieć reklamowa, która ma na celu wyświetlenie potencjalnemu odbiorcy kampanii banerowej w formie tekstu, pliku gif, obrazka czy zdjęcia. Taką kampanię można prowadzić pod kątem kierowania na: słowa kluczowe, temat witryny, zainteresowania użytkownika, tematykę szukanego zagadnienia.


KLIKNIĘCIA.

Jako “kliknięcie” liczy się każde przekierowanie nas z wyszukiwarki Google na inną, zewnętrzną stronę.


KONWERSJA.

Konwersją nazywamy każde działanie użytkownika, które prowadzi do naszego założonego celu (jak na przykład kupno produktu).


STAWKA
CPC.

COST PER CLICK – określona (z góry) stawka za kliknięcie naszego linku.


MODEL
CPC.

Stosunek kosztów włożonych w emisję reklamy do liczby kliknięć w tą reklamę.


MODEL
CPV.

Nazwa tej usługi pochodzi od angielskiego Cost Per View, czyli koszt obejrzenia. Wartość naszej reklamy determinuje popularność tego filmu. Na przykład najdroższą reklamą na świecie jest reklama podczas finałów Super Bowl.


PLANER
SŁÓW KLUCZOWYCH.

Planer jest darmowym narzędziem do planowania kampanii reklamowych. Pomaga dobrać słowa kluczowe. Przydaje się również do porównywania statystyk wyświetleń danych słów kluczowych w przeszłości.


SIEĆ PARTNERSKA
GOOGLE.

Sieć obejmująca setki tysięcy witryn internetowych z całego świata.


Social Media

RODZEJE REKLAM
NA FACEBOOKU.

Tworzenie reklamy na Facebooku musi odbywać się w myśl zasady “one step ahead”. Jeśli dobrze określimy rodzaj odbiorcy i dostosujemy budżet, wtedy dotrzemy do klienta zanim on pomyśli o tym, że potrzebuje naszego produktu.


WTYCZKI
NA FACEBOOKU.

Umieszczając wtyczki na swojej stronie jednym kliknięciem użytkownik zabierany jest na Twój fanpage na Facebooku.


FANPAGE.

Fanpage jest bezpłatną stroną o określonej tematyce. Na facebookowym fanpage naszej firmy możemy informować ludzi o: nadchodzących wydarzeniach, promocjach. Można również udostępniać zdjęcia lub filmy.


PROMOCJA
POSTÓW.

Termin odnosi się do facebooka. Co dokładnie daje nam płatna promocja postów?Zasięg posta! Zwiększa to potencjalną bazę klientów. Podobnie odbywa się to przy promocji fanpage’a.


TWEET.

Krótka (140-znakowa) wiadomość na Tweeterze widoczna dla wszystkich, wyświetlona osobom “obserwującym.”


ZASIĘG
POSTÓW.

Jest to liczba osób, która zobaczyła nasz darmowy post. Jest również taka opcja jak płatna promocja postu. Wtedy post będzie wyświetlany nawet osobom które nie dały jeszcze “lajka” na naszym fanpag’u.


RECENZE
NA FACEBOOKU.

Na Facebooku istnieje możliwość oceniania stron /produktu /usługi. Nie jest to oczywiście obowiązkowe. Tą opcję wystarczy włączyć na naszym fanpage’u.


AKTUALNOŚCI.

Jest to wszystko co widzimy na tak zwanym “wallu” czyli ścianie. Są to posty naszych znajomych lub informacje udostępnione przez firmy, które obserwujemy.


SHARE.

Udostępnienie informacji za pomocą swojego profilu na Facebooku.


LIKE.

Najpopularniejsza forma wyrażenia aprobaty naszych czasów. Dotyczy Facebooka.




NASZE REALIZACJE.

Sprawdź osobiście efekty prowadzonych przez nas projektów!
 

Łączymy technologie.

Mamy tu software, jakiego nie powstydziłoby się nawet NASA! Specjalizujemy się nie tylko w prowadzeniu kont na Facebooku. Dysponujemy także potężnymi narzędziami SEO i oprogramowaniem, dzięki któremu świetnie zadbamy o techniczne aspekty Twojej kampanii marketingowej w social mediach.

 

Wyślij do nas wiadomość i opisz nam dokładnie swoje potrzeby – my zajmiemy się resztą.

 

Kampanie social media to niezwykle ważny element współczesnego marketingu. Nie daj się wciągnąć w czarną dziurę i zaufaj profesjonalistom!